Friday 9 May 2014

PERSEDIAAN BERPUASA IBU MENGANDUNG

Cepatnya masa berlalu, tinggal tak sampai dua bulan je lagi tau nak menyambut bulan puasa yang penuh berkat. Tapi...adakah anda semua dah habis ganti puasa?  :) 

Bagi saya mujur jugalah sempat berpuasa penuh tahun lepas, disebabkan mengandungkan Sofea. Tapi, tak sangka pula tahun ni insyaAllah akan berpuasa penuh lagi..kiki..alhamdulillah..rezeki dari Allah..

Teringat pengalaman berpuasa pada trimester pertama tahun lepas yang agak memeritkan..lembik dan tak bermaya..malah hampir pitam di hujung-hujung hari.. rugi juga waktu itu masih tak kenal ESP dan Shaklee..

Tahun ni semestinya saya dah siap-siapkan bekalan dan senjata untuk berpuasa penuh sebulan. :)


MIGHTY 3 GERMS PROGRAMME

Sebenarnya 'senjata' ni dah pun dicuba keberkesanan dan kehebatannya.:) Dengan cuaca yang panas, dan morning sickness di trimester pertama ini, sememangnya tiada selera makan, minum pun tak berapa laju macam biasa. Keletihan, kekeringan dan kehausan memang tak dapat nak cerita. Mujurlah ada 'senjata' hebat dari Shaklee ini.

Kombinasi ESP, Meal shakes dan Performance Drink ini juga dikenali sebagai Mighty 3 Germs Programme. Ia benar-benar membantu memulihkan tenaga dan kecergasan saya. 

ESP dan Meal Shakes boleh di ambil ketika bersahur untuk memberikan tenaga berpanjangan dan mengurangkan keletihan. Ibu mengandung trimester pertama mungkin kurang berselera untuk makan sahur, jadi, minum aje segelas ESP dan Meal Shakes yang sangat sedap serta berkhasiat ini! 

Performance drink pula boleh diambil ketika berbuka puasa. Dengan rasa oren semulajadi tanpa pengawet, perasa dan pewarna tiruan, ia sangat lazat dan refreshing. Macam-macam resepi lazat dan mudah yang boleh dicuba..kalau nak tahu, kena lah order dari saya :)  

Berminat untuk mencuba Set Mighty 3 Germs Programme ini?
Hubungi saja saya di talian ini 0199765052 (sms /whatsapp) 
Facebook : Hafizah Ibrahim
Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF beserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 
Ada yang lebih menarik! PERCUMA E book 11 Amazing ESP Recipes untuk 30 pelanggan terawal!. 
Jangan ketinggalan! 




No comments :

Post a Comment