Wednesday 14 May 2014

KESAN SAMPINGAN MEAL SHAKES SHAKLEE

Sebelum anda mengambil keputusan untuk beli 1 canister Meal Shakes, anda perlu baca entry ini terlebih dahulu! Sebelum ini saya pernah berkongsi tentang kelebihan Meal Shakes untuk membantu menambahkan selera makan anak saya. (entry dulu). Tanpa saya duga, Meal Shakes sebenarnya memberikan kesan sampingan lain yang tidak saya jangkakan!
Gambar ehsan dari En Google

Selain mempunyai masalah selera makan, Faqih juga mempunyai masalah eczema. Walaupun cuma ringan dan kadang-kadang sahaja, tetapi ia tetap merunsingkan kami. Pernah juga terpaksa menggunakan cream dari klinik (steroids tentunya). Kami juga pernah menggunakan sabun mandi khas untuk mencegah berlakunya eczema. Memang kesian bila tengok badan anak merah-merah dan dia pula kegatalan dan pedih, pada masa yang sama merengek dan tidak selesa.

Sebenarnya ia berlaku tanpa saya sedari dan sengajakan. Tujuan utama saya memberikan Meal Shakes kepada anak saya (Faqih) ialah untuk menambahkan selera makan sahaja. Tetapi, ternyata masalah eczema tidak pernah muncul lagi sejak saya konsisten memberikan Faqih Meal shakes dan juga Omega Guard. Sememangnya ini adalah kesan sampingan yang sangat bagus!






Anak anda ada masalah eczema? Cubalah suplemen semulajadi ,sentiasa selamat dan berkesan ini hari ini! Sememangnya tidak rugi anda melabur untuk kesihatan si manja tersayang.

KLIK LINK INI UNTUK SENARAI HARGA DAN TEMPAHAN : SUPLEMEN ANAK SIHAT & PINTAR


Ingin mencuba suplemen ini? 

Hubungi kami 0199765052 (sms / whatsapp)   
Facebook : Hafizah Ibrahim

Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA.
  


   


No comments :

Post a Comment