Saturday 10 May 2014

MENYESAL SETELAH CUBA MEAL SHAKES SHAKLEE!

Saya telah mencuba meal shakes sejak 5 bulan yang lalu untuk anak sulung saya, Faqih semasa dia berumur 2 tahun lebih. Sekarang, saya menyesal kerana telah cuba meal shakes untuk anak lelaki saya itu. kenapa? meh baca sampai habis..:)

Anak saya sememangnya selalu tiada selera makan, jika makan hanya sedikit sahaja, sehingga saya tak tahu apakah makanan kegemarannya? 
Bermacam-macam cara saya cuba, termasuklah bermacam-macam jenis vitamin di pasaran untuk meningkatkan selera makannya. Tapi, semuanya tak berkesan.
Sehinggalah saya cuba Meal Shakes. Dan saya sangat menyesal, sebabnya..

" Faqih makan banyak lah nasik tadi.."
" Faqih makan vitamin ke sekarang? berselera betullah dia makan sekarang.."
" lepas makan nasi, minta susu pula, tak lama lepas tu tengok orang lain makan dia minta juga.."

Ni semua 'aduan' yang saya terima dari pengasuh saya setiap kali ambil dia selepas waktu bekerja.

"ibu, abe nak makan mee.."
" sedapnya ibu masak.."

Haha..hati ibu mana yang tak gembira tengok anak yang dulu selalu lari masa makan, tapi sekarang dah pandai minta, siap puji lagi :)

" eh, abe dah nampak berisi lah sekarang.."
Ini pula komen dari atuk dan nenek nya..:)


Jadi, inilah sebabnya saya sangat menyesal mencuba Meal Shakes 5 bulan yang lalu..sepatutnya saya cuba Meal Shakes dari seawal dia berumur setahun! 

Adakah anda ingin menyesal seperti saya? Jika tak mahu, cubalah Meal shakes untuk anak anda sekarang!

And mungkin juga akan berminat untuk mencuba Set Mighty 3 Germs Programme (set sarapan hebat untuk seisi Keluarga)

Hubungi saja saya di talian ini 0199765052 (sms /whatsapp) 
Facebook : Hafizah Ibrahim
Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF beserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 


   






No comments :

Post a Comment