Sunday 11 May 2014

MEAL SHAKES BELI 6 PERCUMA 1

Promo May 2014 ialah Meal Shakes. Beli 6 percuma 1. Sangat berbaloi, dan sangat tepat pada masanya. 


Mengapa sangat berbaloi? kerana ia adalah sesuai untuk SEISI KELUARGA. Meal shakes menyediakan hidangan lengkap dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Ia juga kaya dengan protein, kalsium dan serat,menjadikannya sesuai sebagai sarapan yang hebat untuk anda memulakan hari. 

Ia juga mudah disediakan dan didatangkan dalam bentuk serbuk dengan perasa vanilla yang sangat harum baunya serta lazat rasanya. Oleh itu ia sangat sesuai untuk kanak-kanak, dan orang dewasa yang tidak gemarkan supplemen dalam bentuk pil, atau orang tua yang sukar untuk menelan pil.  

Promosi beli 6 percuma 1 Meal shakes memberikan anda lebih nilai dan penjimatan. 1 Canister Meal Shakes benilai RM113.75 . Suatu nilai yang agak besar bukan? Jimat dan berbaloi-baloi!. Jadi, tunggu apa lagi? ajak kawan-kawan, saudara mara berkongsi merebut tawaran istimewa ini.

Mengapa saya katakan "masa yang tepat''? Masih saya ingat kali pertama saya kenal Meal Shakes ( sebelum menyertai Shaklee) ialah semasa bulan puasa tahun lepas, iaitu melalui kakak saya yang memberikan Meal Shakes semasa sahur kepada anak saudara saya yang berumur 6 tahun. Katanya anaknya boleh berpuasa dan cergas bertenaga. Jadi, bukankah bulan Ramadhan akan menjelang tiba tak berapa lama sahaja lagi? sememangnya amat sesuailah promosi Meal shakes pada bulan Mei ini. :)

Anda boleh baca disini pengalaman saya sendiri mencuba Meal Shakes. 
Anda mungkin juga akan berminat untuk mencuba Set Mighty 3 Germs Programme (set sarapan hebat untuk seisi Keluarga)

Hubungi saja saya di talian ini 0199765052 (sms /whatsapp) 
Facebook : Hafizah Ibrahim
Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 





No comments :

Post a Comment