Wednesday 7 May 2014

SUPLEMEN SHAKLEE KAWAL TEKANAN DARAH TINGGI

            


Penyakit hipertensi atau tekanan darah tinggi merupakan salah satu penyakit yang mampu membunuh di dalam senyap.

Ini kerana pesakit yang mengalami tekanan darah tinggi biasanya tidak mempunyai apa-apa tanda dan tidak menyedari bahawa dia mempunyai tekanan darah tinggi.
Tekanan darah yang terlalu tinggi dan tidak terkawal mampu membunuh di dalam senyap, menyebabkan kegagalan beberapa jenis organ serta menyebabkan kecacatan atau hilang upaya kekal.

Beberapa komplikasi tekanan darah tinggi ialah stroke, serangan jantung, kegagalan buah pinggang, dan kerosakan mata.

Pencegahan dan pengawalan adalah sangat penting! Shaklee menawarkan suplemen sihat dan semulajadi yang berkesan untuk membantu mengawal paras tekanan darah anda. 
Beberapa kombinasi suplemen yang sesuai untuk mengawal tekanan darah ialah;

1. Garlic
2. Omega Guard
3. GLA COMPLEX




GARLIC SHAKLEE

Garlic Shakee sangat istimewa kerana mengandungi Allicin aktif yang sukar didapati di dalam suplemen garlic jenama lain di pasaran. Ia berfungsi menghalang sebarang jangkitan dan juga membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengawal paras kolesterol. Sekaligus menggalakkan kesihatan kardiovaskular . Selain itu, ia membantu menurunkan kolesterol jahat (LDL), trigliserida dan kelikatan darah.


OMEGA GUARD SHAKLEE

Mengandungi asid lemak tak tepu omega 3 yang boleh membantu mengawal paras kolesterol dan melancarkan peredaran darah. Ia merupakan minyak ikan tulen terbaik dunia yang bermutu tinggi. Mengandungi EPA dan DHA yang lebih tinggi berbanding jenama lain di pasaran.
Omega Guard membantu mencegah penyakit saluran darah seperti thrombosis, tekanan darah tinggi, merendahkan kepekatan darah dan melicinkan saluran darah. Ia juga membantu mencegah stroke dan penyakit jantung.



GLA COMPLEX
GLA COMPLEX merupakan gabungan asid gamma linolenik, minyak bunga matahari dan vitamin E tulen. GLA COMPLEX boleh membantu mengawal kencing manis dan darah tinggi serta membantu melindungi dinding arteri dan mengurangkan 'blood clot' yang boleh menyebabkan serangan jantung.

Cegah sebelum parah. Cubalah suplemen semuladi, selamat dan berkesan dari Shaklee untuk membantu mengawal tekanan darah anda.


Ingin mencuba suplemen ini? 

Hubungi kami 0199765052 (sms / whatsapp)   
Facebook : Hafizah Ibrahim
Fanpage : Suplemen_untuk_semua

Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF beserta jadual makan suplemen secara PERCUMA.

No comments :

Post a Comment