Thursday 15 May 2014

KURUS SECARA SELAMAT DENGAN SHAKLEE

Berat badan berlebihan bukan sahaja boleh menjejaskan penampilan dan keyakinan diri, lebih teruk lagi ia boleh mendatangkan risiko penyakit-penyakit berbahaya seperti kencing manis, penyakit jantung dan tekanan darah tinggi. 

 Tidak dinafikan banyak ubat kurus di pasaran yang timbul, bagaikan cendawan selepas hujan. Tetapi, adakah anda sedar bahaya ubat kurus yang tidak diluluskan dan mengandungi bahan berbahaya sehingga boleh menyebabkan kesan sampingan seperti kerosakan hati dan ginjal, malah boleh menyebabkan gila! Jadi, pilihlah suplemen yang benar-benar selamat dan semulajadi, serta terbukti berkesan! Apa lagi jika bukan suplemen kurus Shaklee!

Suplemen kurus Shaklee bukan sahaja boleh membantu anda menurunkan berat badan, boleh mencantikkan otot dan kulit, malah menyihatkan!

Suplemen kurus Shaklee bertindak melalui 3 cara iaitu membakar, detoksifikasi, dan membentuk. 

1. Membakar

Pembakar lemak semulajadi pilihan kami ialah Omega Guard dan juga Lecithin. Anda boleh memilih salah satu daripadanya.


2. Detoksifikasi
Proses ini menyingkirkan toksin dan bahan yang tidak diperlukan oleh badan, terutama lemak yang sudah dibakar tadi. Herb lax dan Alfalfa complex adalah bahan detoks semulajadi yang selamat dan bertindak secara lembut ke atas tubuh anda.



3. Membentuk

Setelah lemak-lemak dipecahkan, otot akan kelihatan menggeleber dan tentu sekali hodoh rupanya. Jadi, anda perlukan pembentuk otot yang terdiri dari protein iaitu cinch shake atau ESP. 


Jangan tunggu lagi, pilih suplemen kurus Shaklee yang terbukti  selamat dan semulajadi untuk mendapatkan berat badan idaman anda!.





Ingin mencuba suplemen ini? 

Hubungi kami 0199765052 (sms / whatsapp)   
Facebook : Hafizah Ibrahim

Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA.

20 pelanggan terawal akan mendapat e book 'healthy diet' secara PERCUMA! Jangan tunggu lagi :)
  










No comments :

Post a Comment