Thursday 19 February 2015

KOMPLIKASI KENCING MANIS, MATA RABUN SEHINGGA HAMPIR BUTA

Komplikasi kencing manis boleh terjadi dengan cepat sekiranya gula dalam darah tinggi dan tak terkawal. Diabetic Neuropathy adalah antara salah satu komplikasi penyakit kencing manis, di mana saraf tubuh menjadi rosak, dan salah satu akibatnya mata berisiko menjadi rabun, sehingga buta!



Penyakit kencing manis boleh menyebabkan pelbagai komplikasi lain juga seperti kegagalan buah pinggang, penyakit jantung, strok, dan luka lambat sembuh. 



Vivix Shaklee boleh membantu mengawal gula dalam darah bagi penghidap penyakit kencing manis. Seterusnya membantu mengurangkan komplikasi Diabetes yang sangat digeruni semua orang.




Ini testimoni dari seorang customer yang menghidap kencing manis..hampir menangis dia kerana kandungan gula dalam darah terkawal dengan baik setelah mengamalkan Vivix. Apa yang sangat dia risaukan ialah kesihatan mata yang sudah hampir terjejas sama dek gula yang terlampau tinggi. dan, kerana sangat teruja dengan kesan tersebut, customer tersebut repeat order dua botol Vivix! :)




Hanya orang yang sakit lebih menghargai nikmat kesihatan. Betul tak? Jika tidak mahu komplikasi kencing manis menyebabkan mata anda rabun sehingga hampir buta, hubungi saya segera. 


 *********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)




No comments :

Post a Comment