Wednesday 18 February 2015

ANAK PRIHATIN BIMBANG MAK AYAH TAK BOLEH BERJALAN KERANA SAKIT LUTUT DAN SENDI SEMAKIN TERUK

Alhamdulllah, ramai dari pelanggan yang hubungi saya merupakan anak-anak prihatin yang bimbang mak ayah tak boleh berjalan kerana sakit lutut dan sendi semakin teruk. Maklumlah, bulan ni kan offer AJHT (Advanced Joint Health tablet) dan juga Ostematrix yang sangat bagus untuk kesihatan sendi dan tulang.


Ye lah, bila lagi nak cuba balas jasa mereka..masa kecik-kecik dulu diorang belikan kita mainan untuk gembirakan kita..sekarang apa salah kita beli pulak suplemen untuk kesihatan mereka, dalam masa yang sama sudah tentu boleh menggembirakan mereka..apa tidak, dulu nak solat pun susah sebab sakit lutut, nak pergi masjid dah tak sampai nak berjalan kaki, tapi bila guna suplemen sendi ni semua bertambah baik..mau tak hepi..kalah kita yang dapat mainan dulu..ye idok? hehe





Inilah set Suplemen kesihatan sendi dan tulang yang pernah saya ceritakan dalam entry yang lepas. Boleh ke link entry tersebut untuk fungsi setiap produk. 

Apa kata mereka yang sudah pun hadiahkan set sendi ini untuk ibubapa mereka?






Seronok kan baca testimoni mereka..mereka gembira bila ibubapa tersayang sudah semakin sihat dan dapat mengerjakan ibadah dengan lebih baik. Anda pula bagaimana? Jangan tunggu lagi..Jika anda anak prihatin yang bimbang mak ayah sakit lutut dan sendi semakin teruk sehingga tak boleh berjalan, hubungi saya segera. Hargai mereka selagi mereka ada di depan mata.

Jom-jom whatsapp atau sms saya sekarang. 
Offer menarik dan free gift special sepanjang Fabulous February sempena Tahun Baru Cina 2015.

*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)

No comments :

Post a Comment