Tuesday 26 August 2014

SET RESDUNG SHAKLEE - PENAWAR YANG SELAMAT DAN BERKESAN

Masalah resdung merupakan suatu masalah yang sangat kerap di alami oleh kebanyakan orang di Malaysia. Secara saintifiknya resdung ialah Allergic Rhinitis, iaitu simptom-simptom yang mengganggu hidung, seperti selalu bersin terutama pada awal pagi, hidung berair dan tekak berkahak, sakit kepala, gatal mata dan telinga, dan kerap batuk.

Mengapa masalah resdung terjadi? 
Ia biasanya terjadi disebabkan alahan terhadap allergen seperti habuk dan debu, bulu binatang, serta makanan seperti makanan laut.

Masalah resdung yang kronik boleh menyebabkan kurang deria bau disebabkan hidung yang selalu tersumbat, telinga tersumbat, lingkaran hitam dan lebam di bawah mata, letih dan tidak bermaya. 

Rawatan untuk resdung biasanya melibatkan pencegahan, iaitu mencegah dari terdedah terhadap alergen, serta rawatan ubatan seperti antihistamin. (ubat ini selalunya menyebabkan mengantuk) dan corticosteroid . Keduanya terdapat dalam bentuk semburan hidung (nasal spray) 

Suplemen untuk resdung

1. Sustained release Vita C 500mg

2. B complex

3. Alfalfa Complex




Testimoni positif dari pengguna




Sekiranya anda sudah bosan mencuba pelbagai jenis ubatan untuk penawar resdung, cubalah Set Resdung Shaklee hari ini. Dijamin SELAMAT & BERKESAN.



Untuk perundingan dan sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya, 

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok.
COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.



No comments :

Post a Comment