Tuesday 5 August 2014

BAGAIMANA COLLAGEN POWDER SHAKLEE BERTINDAK

Suplemen kolagen pada masa kini sememangnya semakin banyak di pasaran. Sebelum menggunakan sebarang produk, pastikan anda tahu kandungannya, serta bagaimana ia bertindak. Tetapi, sebelum bercerita bagaimana Collagen powder Shaklee bertindak, adalah lebih baik jika kita tahu bagaimana kita kehilangan kolagen dari tubuh.

Adakah anda tahu bagaimana kita kehilangan kolagen dari tubuh? 
Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah faktor satu-satunya faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita, kerana kerosakan kolagen juga boleh berlaku dan dipercepatkan oleh faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. 

Bagaimana Collagen Powder Shaklee bertindak?

1. memberi keanjalan


Inilah yang selalu diwar-warkan oleh semua produk kolagen di pasaran. tetapi adakah anda tahu sejauh mana ia benar-benar berkesan? tentunya bergantung kepada bahan dan kandungan yang digunakan.   
Kandungan di dalam serbuk kolagen Shaklee yang boleh memberikan kesan keanjalan ialah kolagen sisik ikan merah, ekstrak kulit kerangan laut serta Lactobacillus acidophilus

2. Penghidratan


Memastikan kulit dan badan kekal terhidrat adalah penting untuk menghalang kedutan dan 'pengecutan' >-<. 
Serbuk kolagen Shaklee turut mengandungi ekstrak biji Camolia Japonica dan ekstrak Pfaffia untuk memberikan penghidratan yang maksimum kepada anda.

3. Antioksidan


Serbuk kolagen Shaklee juga mengandungi antioksidan yang tinggi untuk melawan radikal bebas yang boleh merosakkan kandungan kolagen semulajadi di dalam tubuh anda. Sudah tentulah ia mengandungi vitamin C juga vitamin B.


Sudah jelas bagaimana Collagen powder Shaklee bertindak? Justeru itu, yakinlah bahawa Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

Bagaimana kolagen Shaklee membantu anda tampak lebih muda?
- kolagen juga bermanfaat menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut.
- kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
- kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
- membantu menghilangkan tanda penuaan. 

Apa pula maksudnya rasa lebih muda?
- Kolagen adalah sama penting untuk tulang sepertimana tulang memerlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan menjadi rapuh
- kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.
- Baik untuk mata, Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
- memastikan otak sentiasa sihat. Adalah penting untuk memastikan otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda tetap berkeadaan baik semakin anda menua.


Untuk perundingan dan sebarang pertanyaan, boleh 
Hubungi saya Hafizah Ibrahim
019-9765052 ( call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
Fanpage: Suplemen untuk semua
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan  kawasan lain boleh dirunding.

No comments :

Post a Comment