Wednesday 12 March 2014

ESP MEMBANTU BAYAR HUTANG PUASA



Cerita tentang hutang..hutang wajib dibayar..bagaimana pula hutang PUASA? hm..jangan buat-buat tak ingat ye..terutama ibu-ibu yang bersalin dan berpantang masa bulan puasa yang lepas..huh..jenuh la ek nk membayar hutang..:)



Jangan bimbang..saya nak kongikan sedikit rahsia untuk kekal cergas dan aktif malah boleh juga menyusukan bayi anda walaupun berpuasa..


Dua rahsia utama untuk memberikan anda power dan tenaga untuk bertahan sehingga ke waktu berbuka :)
ESP( Energizing soy protein).. nama pun 'energizing'... sememangnya untuk membekalkan tenaga segera kepada anda. 

Khasiat ESP dah pun ada dalam entry sebelum ini..(harga ESP lebih murah)..  hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, dan 12 kali susu. Jadi, sebab tulah ia boleh membekalkan tenaga dengan segera dan berkekalan dalam masa yang panjang.:)


Performance Drink pula adalah minuman elektrolit pilihan atlet-atlet dunia. Ia membantu mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh, mengimbangi air dan mencegah penyah-hidratan serta mengurangkan kehausan. Malah, ia juga boleh mengekalkan kelembapan kulit dan membantu kelihatan lebih muda.Jadi, bukan hanya atlet yang memerlukan minuman ini, sebaliknya Performance drink sememangnya dirumus khas untuk penduduk kawasan tropika dan untuk orang yang aktif bekerja seharian. 
Cuaca sekarang pun sangat panas dan sentiasa rasa haus,kan? sesuai sangat lah minum Performance drink semasa bersahur dan berbuka :) 

Ini pula testimoni ibu menyusu yang berpuasa dengan ESP..memang best!



credit to mama Azrin

Apa tunggu lagi? hutang wajib dibayar tau..bayar cepat-cepat,jangan tunggu last minute ye! :) 
Lagipun sekarang PROMOSI HEBAT ESP. Penjimatan yang sangat hebat!  boleh terus Grab stok untuk bulan Ramadhan juga yer..:)



Hubungi kami 0199765052 (sms / whatsapp)   
Facebook : Hafizah Ibrahim

No comments :

Post a Comment