Monday 3 March 2014

10 TIPS MEMBALAS JASA IBU BAPA

Please <SHARE><LIKE>Suplemen untuk semua
10 TIPS MEMBALAS JASA IBUBAPA


Bolehkah anda bayangkan kehidupan anda tanpa ibubapa yang telah melahirkan, mendidik dan membesarkan kita? Sebenarnya, tanpa mereka, siapa lah kita,kan? Jadi, di saat dah berjaya ni tak salah jika kita cuba untuk membalas jasa mereka, meskipun jasa dan pengorbanan mereka langsung tak ternilai harganya dan tak akan mampu untuk di balas.
Suka saya kongsikan 10 tips membalas jasa ibubapa.
  
1. Memberi nafkah / bantuan kewangan
Ibubapa kita mungkin sudah uzur untuk mencari nafkah. Bantulah dengan memperuntukkan sejumlah wang dari gaji atau pendapatan untuk mereka. Ia sebenarnya tidak mampu membalas segala perbelanjaan yang telah mereka gunakan untuk membesar dan mendidik kita. 
Kalaupun ibubapa kita sudah mempunyai wang seperti pencen atau masih bekerja, tidak salah sebenarnya menghulurkan sedikit wang gaji kita untuk mereka setiap bulan sebagai tanda mengingati dan menghargai jasa mereka. Berapa jumlahnya tidak begitu penting, yang membuatkan mereka gembira ialah tanda ingatan itu.



INGIN MEMBERIKAN YANG TERBAIK UNTUK IBUBAPA ANDA?
DAPATKAN SUPLEMEN KESIHATAN TULANG DAN SENDI SHAKLEE UNTUK MEREKA

Hubungi kami 0199765052 (sms / whatsapp)   
Facebook : Hafizah Ibrahim
Kami adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. COD di daerah Bachok dan sekitar. Penghantaran ke seluruh negara melalui pos laju dan courier.    






No comments :

Post a Comment