Saturday 7 February 2015

FABULOUS FEBRUARY SEMPENA TAHUN BARU CINA 2015

Fabulous memang fabulous..tapi bukan pencuci Fabuloso tu ye..hihi.. promosi februari sangat banyak yang menarik. Sehingga 4 produk dengan 6 offer hebat. Mungkin sempena perayaan Tahun Baru Cina..so memang gempak promo kali ni.

Buy 6 free 1 Vita Lea, buy 6 free 1 Ostematrix



Twin pack Vita Lea dan Ostematrix




Buy 3 free 1 AJHT dan Buy 3 free 1 Vita Lea Chew




pilih saja mana yang anda suka :)

Ramai yang nak balik kampung cuti sekolah lama sempena Tahun Baru Cina kan..so boleh la grab mana-mana yang perlu sebagai buah tangan :)

Set Kesihatan Sendi memang glemer la untuk bawa pulang untuk ibu ayah.. promo Ostematrix dan AJHT memang sangat tepat..cuma perlu tambah Omega Guard satu lagi..lengkap la set sendi untuk ibubapa tersayang. Kesian kan..asyik mengadu sakit lutut, sakit belakang, lenguh badan dan pinggang.

Untuk ibu hamil yang ada anemia atau hb rendah pula boleh ambil Vita Lea. Terus plus ngan ostematrix..keperluan kalsium masa mengandung memang tinggi..penting untuk pertumbuhan tulang dan gigi bayi juga. Gigi? mestilah concern..hehe..kalau bagi ceramah pergigian dekat antenatal mothers di Klinik ibu dan anak, selalu bagitau kena ambil kalsium yang cukup..pertumbuhan gigi bayi berlaku seawal tujuh minggu kehamilan tau.

Sama juga untuk set ibu menyusu dan berpantang. . harga semua istimewa sebab ada promo Vita Lea dan Oste nih..so mesti ambil peluang =).

Untuk anak-anak yang dah mula sekolah tu, kalau rasa macam lemau-lemau tak larat nak bangun pagi, susah nak fokus dalam kelas, boleh ambil Set kanak-kanak dan set pelajar pintar. 

Jom-jom whatsapp atau sms saya sekarang. 
Offer menarik dan free gift special sepanjang Fabulous February sempena Tahun Baru Cina 2015.


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)









No comments :

Post a Comment