Monday 4 August 2014

VIVIX SHAKLEE BERTINDAK PADA TAHAP SELULAR

Vivix adalah suatu penemuan teristimewa Shaklee, dimana ia merupakan penemuan revolusionari dalam anti penuaan pada tahap selular, di mana ia bertindak melawan penuaan pada peringkat sel itu sendiri. 


Vivix merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap selular. Sebelum memahami bagaimana Vivix bertindak, kita perlu memahami bagaimana peringkat penuaan berlaku pada tahap selular.

4 mekanisme penuaan pada tahap selular

1. Kerosakan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-sserangan ini merosakkan pengkalan  data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur).


2. Pengawalan genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel

Mitokondria ialah merupakan penjana tenaga bagi sel. apabila kecekapan mitkondria merosot fungsi sel turut menurun. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan bar) mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Penimbunan protein AGE

Penimbunan berlebihan protein AGE ( advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10kali lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE.


  KLIK DISINI UNTUK TEMPAHAN VIVIX 
(Anda boleh pilih berapa jumlah Vivix yang anda mahu)

Untuk perundingan dan sebarang pertanyaan, boleh 
Hubungi saya Hafizah Ibrahim
019-9765052 ( call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
Fanpage: Suplemen untuk semua

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok.



COD di kawasan sekitar Bachok, dan  kawasan lain boleh dirunding.

   

No comments :

Post a Comment