Thursday 11 January 2018

SET BERSALIN SHAKLEE UNTUK IBU CEPAT PULIH DAN BAYI CUKUP SUSU.


Set Bersalin Shaklee adalah set bersalin yang lengkap, untuk kesihatan ibu yang menyeluruh supaya cepat pulih, dan juga untuk memastikan susu ibu cukup untuk bayi selepas bersalin.









Set Bersalin Optimum terdiri dari ESP, Vita Lea, B Complex, Vita C, Ostematrix & Alfalfa.
Mengapa namanya Set Bersalin Optimum? Kerana setiap satu mempunyai kebaikan tersendiri, dan gabungan 6 produk hebat ini memberi kesan yang optimum supaya ibu cepat pulih dan susu bayi mencukupi.

Apakah kebaikan Set Bersalin Shaklee (Optimum)?

ESP 
Protein soya terbaik yang tidak diubah secara genetik(nonGMO).
Penting untuk baik pulih dan pembentukan sel baru selepas luka akibat bersalin.
Juga membantu ibu lebih bersedia untuk menyusu anak selepas bersalin. Komponen utama susu selain air dan kalsium, adalah protein, sebab itulah ibu mesti memastikan badan dapat protein secukupnya. Dan paling best kulit baby dan ibu nanti lebih bersih tau sebab ESP ini juga membantu membina kolagen dalam badan. Best kan? ESP juga bantu kawal nafsu lapar ibu, dan bantu ibu berdiet semasa berpantang 


Vita Lea
Multivitamin lengkap untuk keperluan badan ibu dan bayi kerana mengandungi kesemua 28 jenis vitamin dan mineral. Dengan mengambil Vita Lea boleh bantu mencukupkan nutrisi yang penting semasa berpantang. 
Kaya dengan IRON yang diperlukan untuk mengawal HB ibu agar tidak rendah dan seterusnya mengelakkan risiko mendapat Anemia.

B Complex
Lengkap dengan Asid Folic dan kesemua 8 jenis vitamin B yang diperlukan badan. B complex membantu penghasilan tenaga, seterusnya menjadikan ibu berpantang sihat bertenaga & berseri.  B complex juga bantu jaga saraf ibu agar tidak mudah stress. 

Vita C
Penting untuk sistem ketahanan badan ibu dan bayi. Ibu hamil antibodinya lemah, senang terkena sakit. Dengan vitamin C, bantu menguatkan sistem imuniti badan. Vitamin C juga menjadi pelengkap kepada serapan Iron ke tahap optimum dalam badan.


Ostematrix
Vitamin kalsium ini pula menjaga tulang, otot dan saraf ibu. Kalau ibu selalu rasa lenguh badan, sakit belakang pinggang, kejang kaki, sakit gigi maknanya ibu kekurangan kalsium. Paling penting, Ostematrix ini boleh mengelakkan ibu alami sembelit! Sembelit adalah perkara paling digeruni ibu dalam berpantang tau!

Alfalfa complex
Raja segala tumbuhan yang tersangat banyak khasiatnya. Dikatakan boleh bertindak sebagai jamu moden dan membantu mengembalikan tenaga wanita selepas bersalin. Juga membantu masalah keintiman wanita. Berita baik juga, ia bertindak sebagai milk booster atau penggalak susu badan. sesuai sangat kalau nak kumpul stok semasa dalam pantang.


Berminat untuk order? Mudah aje.
Klik butang di bawah untuk belian secara terus di website Shaklee.


Selepas membuat pembelian, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi dan cara makan yang betul.
Anda juga boleh hubungi saya jika mahu COD mahupun pos.

๐Ÿ’Œ Hafizah Ibrahim
๐Ÿ’Œ 019-9765052
๐Ÿ’ŒFB: Hafizah Ibrahim
๐Ÿ’ŒFanpage:  Suplemen untuk semua
                                     Set Bersalin Shaklee Kota Bharu (Ibu Anesa)

Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI 



Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) 




No comments :

Post a Comment