Thursday 5 October 2017

PROSES PENYUSUAN LEBIH MUDAH DENGAN BANTUAN SET MENYUSU SHAKLEE

Bagaimana nak bantu proses penyusuan supaya lebih mudah? Tentu sahaja dengan Set Menyusu Shaklee. 


*********************************************************
SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 4
TESTIMONI 30 : SAKINAH MD SANURI
.

[PROSES PENYUSUAN LEBIH MUDAH DENGAN BANTUAN SET MENYUSU SHAKLEE]
.


Assalammualaikum. Saya Sakinah Md Sanuri. Seorang Suri Rumah Tangga dan baru memiliki seorang anak 10 bulan yang lalu.
.

Saya sekadar ingin berkongsi pengalaman saya sepanjang proses menyusukan anak.
.

Habis sahaja pantang saya cuba untuk makan jamu atas nasihat ibu dan mak bidan. Tapi malangnya badan saya tak sesuai dengan jamu.
.

Saya alami sembelit yang teruk dan susu badan juga menjadi kering. Niat asalnya untuk pulihkan peranakan dan kembalikan tenaga tapi sebaliknya berlaku. Badan saya jadi makin letih dan mula rasa tertekan.
.

Yang lebih menyedihkan anak saya seolah-olah tidak puas menyusu dan selalu meragam. Saya cuba cari solusi dengan mencari produk yang betul-betul berkualiti.
.

Hasil carian melalui laman sesawang, rata-rata mengesyorkan untuk mencuba Produk Shaklee. Melihat kepada testimoni dan kandungan produk saya tertarik untuk mencuba.
.

ESP, ALFALFA & OSTEMATRIX adalah Set Menyusu Shaklee yang saya cuba pada waktu itu.
.

Selepas seminggu amalkan Set Menyusu Shaklee ini, anak saya lebih kenyang bila menyusu. Tapi pada waktu itu masih tak dapat lihat perubahan pada diri kerana niat asalnya hanya untuk bantu proses penyusuan sahaja.
.

Lepas sebulan, tiba-tiba suami tegur perubahan pada diri saya. Katanya streachmark pada bahagian perut saya dah semakin pudar dan kulit saya dah tidak kusam lagi seperti waktu mengandung.
.

Rupa-rupanya Alfalfa dah membantu tubuh saya untuk menyahtoksin (detox) dari dalam badan. Kesannya, badan saya rasa lebih ringan dan bertenaga. Jerawat juga tidak tumbuh lagi.
.

ESP pula merupakan sumber protein terbaik, ianya menggalakkan pertumbuhan sel-sel dan tisu badan yang lebih sihat. Oleh sebab itu kulit saya jadi semakin sihat, tidak lagi kusam dan strechmark semakin pudar.
.

Memang betul-betul berbaloi saya laburkan duit saya untuk Shaklee. Dalam satu produk ada banyak khasiat dan kelebihan.
.

Contohnya, saya beli set penyusuan untuk bantu proses menyusu anak, tapi hasil yang saya dapat adalah lebih daripada yang saya harapkan.
.

Kulit jadi cantik, badan sentiasa bertenaga, strechmark hilang, tidak ada lagi masalah sembelit dan anak puas menyusu.
.

Dan sekarang saya juga amalkan Vitamin C dan Bcomplex. Untuk bantu tingkatkan antibodi dan menstabilkan emosi.
.

Ibu-ibu selepas bersalin yang ada masalah sama macam saya jomlah cuba produk Shaklee. Diyakini selamat dan semulajadi.Sesuai untuk bayi anda.
.

Inilah serba sedikit pengalaman saya bersama produk Shaklee. Kalau tidak betul-betul berkesan saya tak akan Share pada orang ramai.
.

Semoga bermanfaat kepada semua ibu-ibu diluar sana.





Nak cuba Set Menyusu Shaklee? Klik butang di bawah untuk belian melalui Esell

atau hubungi saya untuk COD atau Pos:)

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI 



Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) 



No comments :

Post a Comment