Saturday 12 November 2016

ATASI MASALAH BATU HEMPEDU SEMASA MENGANDUNG

Pemakanan yang seimbang dan cukup kadar zat nutrisinya serta minum air yang cukup amat penting bagi ibu mengandung.

Sekiranya tidak jaga pemakanan, pelbagai masalah serta penyakit mungkin timbul menyerang ibu mengandung atau bayi yang dikandungnya. Antara serangan yang boleh terjadi adalah sakit batu karang dalam hempedu. Antara gejala serangan penyakit ini adalah seperti demam, sakit dibahagian atas abdomen, loya dan muntah-muntah, serta jaundis atau mata, kulit dan membran mukus menjadi kekuningan.

Begitulah masalah yang dihadapi oleh Pn Zeti Hafiza Zakaria, yang telah terkena masalah tersebut ketika mengandungkan anak ketiga beliau. Jom kita saksikan bagaimana beliau akhirnya berjaya sembuh dari gejala penyakit ini dan batu hempedu tersebut akhirnya hilang hanya dengan mengamalkan pengambilan produk Shaklee.





Berminat untuk mencuba suplemen Shaklee untuk masalah batu hempedu semasa mengandung? atau apa sahaja masalah kesihatan anda..kami sedia membantu :)


Jom hubungi saya 019-9765052




Konsultasi khas dan servis terbaik untuk anda. :) 

Kelebihan membeli dengan kami

Setiap pembelian set ini dengan Suplemen Untuk Semua melayakkan anda menerima:


  • Konsultasi percuma
  • Cara pengambilan terbaik percuma
  • Jadual vitamin harian percuma

*******************************************************************


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA


Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)

No comments :

Post a Comment