Monday 23 November 2015

PENGALAMAN MENGANDUNG SIHAT MENGGUNAKAN SET IBU HAMIL SHAKLEE

Alhamdulillah, baru berkesempatan nak berkongsi pengalaman mengandung sihat menggunakan set ibu hamil Shaklee. Sempena ulangtahun pertama Anesa bulan ni, seronok saya imbas balik saat mengandungkan Anesa. Masih terasa kegembiraan, puas hati dan syukur yang tak terhingga kepada Allah swt kerana menemukan saya dengan Shaklee. 
Pengalaman hamil anak ketiga ( Anesa) sangat berbeza dengan Set Ibu Hamil Shaklee. 

Antara perkara yang paling best (mengandung sihat) ialah;
1. Tiada masalah kejang kaki, sakit pinggang dan letih melampau. 
2. Lebih syok saya berpeluang berpuasa penuh sebulan (pada kandungan 5bulan) dengan cergas bertenaga. Jauh berbeza semasa hamil anak kedua ( juga dalam bulan puasa) kerana masalah pedih ulu ati, angin yang melampau sehingga tak ada selera untuk berbuka puasa. Tapi masalah tadi tak ada langsung semasa hamilkan Anesa.
3. Tiada masalah sembelit. Masalah ni memang selalu dihadapi oleh ibu mengandung termasuklah saya. Alhamdulillah kali ni tiada masalah sembelit yang teruk seperti sebelum ni.

Kandungan sihat.
Lebih bersyukur kerana kandungan saya sihat dan tiada masalah, berbanding dua anak sebelum ni yang mengalami masalah kurang air ketuban dan bayi kecil sehingga dirujuk kepada doktor pakar. Anak kedua saya (Sofea) lahir dengan keadaan kulit yang sangat kering kerana masalah kurang air ketuban.  

Semasa hamilkan Anesa saya menjangkakan masalah sama akan berlaku, tetapi syukur Alhamdulillah, bayi saya lahir dengan berat 3.1kg dan kulit yang sangat halus dan gebu!


Dan sehingga kini, perkembangan Anesa sangat cepat berbanding kakak dan abang. Pada umur 2 bulan Anesa sudah boleh meniarap, merangkak pada umur 6 bulan dan mula berjalan pada umur 10 bulan.


Tak sia- sia saya amalkan set ibu hamil Shaklee iaitu Vita Lea, B Complex, Vita C, Ostematrix ,Omega Guard, dan ESP Untuk ibu -ibu yang sedang hamil, jom cuba, memang tak rugi, tapi sangat berbaloi. Demi kesihatan ibu dan juga si comel.


Inilah Set ibu hamil Shaklee yang saya gunakan. Healthy Prenatal Set dilanjutkan promosi sehingga akhir November tau. Baik anda dapatkan segera. Jimat 5% tau. Yang lebih penting, pengalaman mengandung sihat dan cergas, yang tidak dapat dibeli dari mana-mana kedai. Dan tiada apa yang lebi seronok selain tengok anak yang dikandung membesar sihat dan cerdik :)


*******************************************************************


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA


Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


  

No comments :

Post a Comment