Tuesday 30 June 2015

ATASI MASALAH PEDIH ULU HATI KETIKA PUASA

Masalah pedih ulu hati memang sangat tidak selesa, terutama ketika puasa. Saya dulu-dulu pun memang biasa sangat dengan masalah pedih ulu hati  ketika puasa. Seksanya Allah sahaja yang tahu. Syukur sangat saya dah jumpa cara atasi masalah pedih ulu hati ketika puasa.


Masalah pedih ulu hati ini sebenarnya salah satu simptom gastrik. Masalah pedih ulu hati ketika puasa terjadi kerana asid gastrik yang berlebihan dirembes, sedangkan perut kosong atau tiada makanan untuk dicerna. 

Ia boleh menyebabkan rasa loya, dan tak selesa. Malah peringkat yang lebih teruk sampai muntah. Ye, saya sendiri pun memang penghidap gastrik yang teruk sehingga muntah. ( dulu, sekarang alhamdulillah dah tak lagi)

Sejak konsisten amalkan suplemen Shaklee, saya perasan masalah pedih ulu hati ketika puasa dah beransur tiada dalam diari puasa saya. Syukur sangat-sangat! 

Ini adalah suplemen yang boleh anda amalkan sekiranya anda penghidap gastik dan sering mengalami masalah pedih ulu hati ketika puasa.


Bagaimana suplemen ini membantu atasi masalah pedih ulu hati ketika puasa? Anda boleh ke ENTRY ini untuk maklumat lanjut.

Sangat selesa sebenarnya dapat berpuasa tanpa rasa pedih ulu hati. Tak rasa macam puasa. Sungguh, kalau dulu dalam pukul 11 pagi dah rasa berkeroncong perut, dan pukul 3 ke atas adalah saat yang getir, sekarang rasa biasa aja. Menakjubkan. ESP penawar mujarab untuk gastrik!

Bukan saya seorang je tau yang mengalami perubahan ini. Testimoni ESP atasi masalah gastrik dari pengguna lain juga sangat bagus feedbacknya.

Jom atasi masalah pedih ulu hati ketika puasa dengan suplemen semulajadi untuk gastrik. Memang yang terbaik ni. :)


*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA



Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)






No comments :

Post a Comment