Tuesday 14 April 2015

PERNIAGAAN ONLINE YANG MENGUNTUNGKAN DAN MUDAH

Ramai yang tercari-cari perniagaan online yang menguntungkan dan mudah. Banyak juga iklan di laman sosial yang menjanjikan duit masuk tanpa perlu buat apa-apa. Tak ke pelik tu? Zaman GST mencabar ni ada ke orang nak bagi duit free-free. Sah-sah ti**.



Orang putih kata 'no pain no gain'.
Pepatah melayu pula kata, 'jika tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya'



Tapi tu lah..kita tetap nak cari jalan mudah nak kaya, jalan mudah nak berjaya. jangan sampai terperangkap dan terjerat sudah...

Back to topic, perniagaan online yang menguntungkan dan mudah. Anda MESTI pilih Shaklee. Dai segi untung memang untung. Anda boleh dapat untung runcit dan juga untung bonus. Nak tahu lebih lanjut boleh propose saya :)

Dari segi mudah, ianya mudah kerana good product speaks by itself. 
Dari testimoni pengguna kebaikan dan keistimewaan produk shaklee tersebar luas dari mulut ke mulut. Dan lebih mudah lagi jika anda sendiri yang menggunakan produk Shaklee, jadi dengan hanya berkongsi kebaikan anda dapat menarik lebih ramai pelanggan.  

Selain perniagaan secara online, anda juga boleh berniaga secara offline. aha..memang untung dan mudah kan?


Sekali lagi perniagaan online yang menguntungkan dan mudah tentu sahaja Shaklee, kerana selain perkara di atas, anda juga dapat menikmati hidup yang lebih sihat (kerana turut mengamalkan produk Shaklee) dan juga dapat membantu lebih ramai untuk lebih sihat dan meningkatkan kualiti hidup. Jika betul niat dan caranya, InsyaAllah dapat pahala berganda-ganda pula. Allahuakbar. Alhamdulillah. Bukan sahaja untung dan mudah, berkat pula.Amin.



3C ialah kesimpulannya. Perniagaan Online yang menguntungkan dan mudah, dapat Cash bonus, Car bonus dan juga Convention ke serata dunia.

Apa syarat-syarat dan cara sertai Shaklee?
Mudah sahaja.
Sediakan wang RM 75 sahaja.
Hubungi saya. Saya akan uruskan. Sangat mudah kan.

Dan...jaminan anda anda diberi maklumat terperinci mengenai syarikat dan juga produk. Panduan khusus dan khas untuk berjaya. Pemantauan dari masa ke semasa (ada orang suka kena pantau baru lebih semangat buat kerja :0)
Yang penting anda tak akan loss dan tenggelam dalam ramai-ramai SID di Malaysia ini. :)

Jom sertai Shaklee bersama saya. Perniagaan online yang menguntungkan dan mudah. 




*********************************************************************
Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com



Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA



Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding. InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)





1 comment :

  1. Apa pendapat admin tentang kerja online atau affiliate?. saya ada peluang keduanya kalau admin minat. Jemput ke blog saya utk kongsi idea


    [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

    ReplyDelete