Tuesday 9 September 2014

APA RASA SHAKLEE COLLAGEN POWDER ?

"Collagen powder Shaklee ada perisa apa ye?"


Seperti yang kita tahu, produk Shaklee sememangnya semulajadi dan bebas bahan pengawet, perasa dan gula tambahan. Jadi, rasa Shaklee collagen powder sememangnya asli tanpa apa-apa perisa!


Seperti yang pernah saya ceritakan sebelum ini (entry dulu) Shaklee collagen powder diperbuat dari sisik ikan merah, jadi ia ada sedikit bau ikan. sebab itu disyorkan supaya bancuh collagen powder bersama jus atau minuman berperisa kegemaran anda. (pelanggan kami layak mendapat resepi istimewa Collagen powder :)

dan ini pula cara saya..

1 paket collagen powder + milo + nestum+oat..
sarapan yang hebat untuk suami tersayang :)


eh..eh..untuk suami? ye..kenapa tidak? suami pun manusia biasa yang mengalami penurunan kadar kolagen dalam tubuh, selain tetap juga mengalami proses penuaan..yang penting, suami pun nk awet muda dan hensem:) sapa yang sejuk mata tengok?kita jugak >-<

Kolagen adalah salah satu protein yang banyak ditemui di dalam tubuh kita seperti kulit, tulang, ligamen, sendi, gigi dan otot. Ia bukan sahaja untuk kecantikan kulit dan luaran, bahkan untuk kekal sihat dan terasa lebih muda. Terutama di dalam fungsi otot dan tulang, mata, dan lain-lain.



Jom cuba Shaklee Collagen Powder hari ini. Boleh hubungi saya untuk tempahan >-< memang tak rugi mencuba. Nantikan entry bagaimana saya terjebak mencuba Shaklee collagen powder :)



Untuk perundingan dan sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya, 

Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.

COD di kawasan sekitar Bachok, dan kawasan lain boleh dirunding.

Setiap pelanggan kami akan mendapat konsultasi EKSKLUSIF berserta jadual makan suplemen secara PERCUMA. 


No comments :

Post a Comment