Tuesday 2 August 2016

TESTIMONI SET RESDUNG SHAKLEE

TESTIMONI 17: A'BIDATUL MU'TADILLAH MOTOLANI

.
[ TIADA LAGI USTAZAH SENGAU DI SEKOLAH ]

.
Nama Saya A’bidatul Mu’tadillah berumur 33tahun. Berkerja sebagai Guru KAFA. Saya ingin berkongsi pengalaman menggunakan vitamin Shaklee.

.
Pada tahun 2013, Saya mengalami alahan yang serius. Setiap hari, dari pagi hingga ke malam bersin dan selsema. Oleh kerana Saya terdedah dengan persekitaran yang sejuk, berdebu, bulu kucing, debu kapur dan pemakanan bila berada di rumah dan di sekolah. Saya sangat sensitif dengan semua faktor ini. Sehinggakan suara naik sengau semasa mengajar di kelas.

.
Saya ambil keputusan berjumpa Doktor Pakar hidung dan tekak bagi menyelesaikan masalah yang Saya hadapi ini. Kamera dimasukkan dalam hidung untuk menentukan penyakit apa. Alhamdulillah, ianya hanya alahan. Sejak dari itu, Saya jadi bergantung dengan ubat. Bila tak makan ubat, maka hidung akan berairlah semula.

.
Sehinggalah ahli farmasi mengesyorkan Saya makan Vitamin C untuk membantu masalah Saya ini. Sahabat Saya seorang SID. Dia memperkenalkan Saya Vitamin C Shaklee. Masa tu tak fikir panjang dan yang penting Vitamin C jimat pula tu. Maklumlah sebotol tahan 6 bulan katanya.

.
Sejak Saya makan Vitamin C ni, Alhamdulillah tiada lagi sapu tangan dibahu, tidur berdengkur sebab tidur dalam keadaan menganga. Yang penting, TIADA LAGI USTAZAH SENGAU DI SEKOLAH. Alhamdulillah.

.
Saya sudah mula jatuh cinta dengan vitamin Shaklee. Saya juga makan vitamin E untuk awet muda. Lecithin untuk bakar lemak berlebihan. Herbalax untuk detox usus, Alfalfa untuk detox dan dalaman wanita. Ostematrix Saya ambil untuk masalah tumit kaki dan hilangkan kebas-kebas tangan. Tahun ni (2016), Saya mula minum tonik ajaib yang merupakan produk terbaik Shaklee iaitu Vivix.

.
Terima kasih Shaklee, dengan izin Allah Alhamdulillah kesihatan Saya bertambah baik dan lebih bertenaga. Saya juga seorang pengedarShaklee sekarang. Dengan niat berkongsi pengalaman dan membantu mereka yang mengalami situasi seperti Saya.

.
Bagi yang mengalami masalah kesihatan, cubalah suplemen Shaklee, anda akan merasai perbezaannya. Percayalah, tak cuba, tak tahu.






Berminat nak cuba suplemen Shaklee untuk meningkatkan kesihatan? atau masalah kesihatan lain pun boleh ajeee...

Jom hubungi saya 019-9765052

Konsultasi khas dan servis terbaik untuk anda. :) 

Kelebihan membeli dengan kami

Setiap pembelian set ini dengan Suplemen Untuk Semua melayakkan anda menerima:


  • Konsultasi percuma
  • Cara pengambilan terbaik percuma
  • Jadual vitamin harian percuma

*******************************************************************


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA



No comments :

Post a Comment