Tuesday 6 October 2015

RAHSIA MENGHANGATKAN KEMBALI HUBUNGAN INTIM SUAMI ISTERI

Adakah hubungan intim anda dan pasangan semakin pudar dan dingin? Apabila menyebut tentang hubungan intim suami isteri, biasanya kita akan terfikirkan tentang jamu dan herba akar kayu seperti manjakani, tongkat ali, dan sebagainya.Tetapi tahukah anda, makanan tambahan GLA Complex juga oleh menjadi rahsia menghangatkan kembali hubungan intim suami isteri.



Masalah intim yang dimaksudkan termasuklah masalah kekeringan dan kedinginan yang biasanya berlaku di kalangan wanita selepas bersalin, dan juga wanita yang menghampiri menapouse. Bagaimana GLA Complex dapat membantu masalah intim suami isteri? 


GLA Complex ialah Gamma Linolenic Acid yang diekstrak daripada Borage seed. 
Setiap kapsul mengandungi 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik Omega 6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. 

  

Manfaat utama GLA Complex:



Testimoni GLA complex membantu masalah intim suami isteri










Jangan biarkan masalah intim suami isteri terus berlarutan..Dapatkan GLA complex sebagai rahsia menghangatkan kembali hubungan intim suami isteri. Anda pasti berpuas hati, kerana ia juga mempunyai pelbagai manfaat lain sebagai bonus :)

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, dan memerlukan perundingan saya, jangan segan-segan untuk hubungi saya.  Perkhidmatan EKSKLUSIF dan tiptop. :)

Kawasan COD adalah Bachok, dan sekitar Kota Bharu dan kawasan lain boleh dirunding.  InsyaAllah stok sentiasa ada :) Perundingan dan penghantaran (COD) juga secara PERCUMA :)


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
Fanpage:    Suplemen untuk semua


email: istadiniey@gmail.com




2 comments :

  1. hihihi.. boleh jadikan panduan ni walaupun blom bkawen
    Cik en kembali.. hihi.. lama x mai sini..
    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    dan entri ini Happy Monday All Nufuzie Dot Com's Reader

    ReplyDelete
  2. Tq Cik En..:).. semoga cepat bertemu jodoh:)

    ReplyDelete