Saturday 26 July 2014

PAKEJ HARI RAYA SPECIAL

Salam Aidilfitri...dalam kegembiraan dan keterujaan menyambut hari raya, jangan lupa untuk sentiasa prihatin terhadap kesihatan anda dan juga insan kesayangan anda.. Pelbagai juadah enak dan istimewa yang dihidangkan sempena Syawal ini boleh membawa kemudaratan dan risiko penyakit bebahaya, terutama kepada yang sudah menghidapi' penyakit dalam senyap' iaitu penyakit darah tinggi, kencing manis dan kolesterol tinggi. Anda yang bersusah payah berdiet dan  sudah berjaya menurunkan berat badan juga perlu berhati-hati..inilah masanya berat badan anda boleh naik secara mendadak! kami ada Pakej Hari Raya Special sepanjang Syawal ini untuk membantu anda lebih sihat, kurus dan cantik secara selamat!

Pakej hari raya special



Herb lax boleh membantu proses detoks toksin dan bahan berbahaya dalam badan terutama apabila pelbagai jenis makanan masuk musim raya ni :). Ia juga bertindak sebagai julap lembut untuk anda yang mengalami masalah sembelit.

Lecithin membantu memecahkan lemak dan boleh diibaratkan seperti span yang menyerap lelemak keluar dari badan.

Alfalfa Complex membantu melancarkan proses mengangkut segala bahan toksin dan lemak keluar melalui perkumuhan. 

Garlic complex boleh menbantu masalah kembung dan angin dalam badan..maklumlah..pelbagai jenis menu yang berlainan berebut-rebut masuk ke dalam perut..perut anda mungkin mengalami 'kejutan'! >-<   Ia juga bagus untuk masalah darah tinggi dan kencing manis.


Ingin dapatkan Pakej Hari Raya Special ini? Jangan beli untuk anda seorang je ye..belilah juga untuk mak dan ayah tu..kesihatan mereka tentunya amat bernilai kepada anda kan? Bak kata orang, duit boleh dicari, kesihatan tak boleh dijual beli!



Nak COD? Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkannya segera! Stok tak ada banyak sangat ni..sapa cepat dia dapat ye!  :)

Untuk perundingan dan sebarang pertanyaan, boleh 
Hubungi saya Hafizah Ibrahim
019-9765052 ( call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan.


COD di kawasan sekitar Bachok, dan  kawasan lain boleh dirunding.






No comments :

Post a Comment