Friday 25 October 2013

Tips raja sehari cantik berseri

Assalamualaikum , salam Jumaat yang barakah..
       Sedar tak sedar kita dah pun di penghujung Oktober..dan bermakna dah hujung tahun jugak..musim cuti sekolah aka musim kenduri kendara dah hampir tiba! Jadi entry ini khas untuk memberi tips untuk bakal raja sehari kelihatan cantik berseri di hari berbahagia dan bersejarah itu...:)
       Siapa yang tak mahu 'natural beauty' kan...jangan cantik sebab make up je.. bila bukak make up.. amboi terkejut pasangan!hehe..jerawat pasir, jerawat batu ..semua ada..gelap dan kesam pula..mimpi ngeri kan? jadi jangan bertangguh lagi..cari penyelesaian sekarang! mari saya kongsikan tips untuk raja sehari cantik berseri seri :)

FLAWLESS BEAUTY SET



           Shaklee menawarkan flawless beauty set yang hebat ini untuk mengembalikan keyakinan diri anda, kecantikan dari dalam menyerlahkan kecantikan luaran pastinya.Set ini terdiri dari Collagen powder, Sustained released vita c 500mg, dan Vivix. Oh ya, jangan lupa produk promosi pada bulan ini adalah Collagen powder, jadi sangat la bagus kan? dapat harga yang pastinya sangat berbaloi  baloi!
         Semoga impian anda untuk menjadi raja sehari yang paling cantik berseri akan tercapai! :)
       
Saya adalah pengedar sah Shaklee di Bachok, Kelantan. Bagi yang di luar Kelantan, jangan bimbang Pos Malaysia kan ada :) Sila hubungi  0199765052 - Hafizah Ibrahim

     

No comments :

Post a Comment