Thursday 4 August 2016

VITAMIN SHAKLEE BANTU KECILKAN LIANG-LIANG PORI DAN PARUT JERAWAT

TESTIMONI 18: NURUL ZUNORAIN JAAFAR
.

[ LIANG-LIANG PORI MENGECIL DAN PARUT JERAWAT HILANG ]
.

Assalamualaikum..

Saya ingin berkongsi pengalaman saya sepanjang mengamalkan Vitamin hebat Shaklee ini.
.

Sebelum ini saya mengambil set vitamin Shaklee untuk menghilangkan jerawat, tetapi secara tidak langsung saya sedar parut-parut jerawat saya cepat pudar dan hilang.
.

Ini adalah antara set vitamin yang saya ambil bagi memastikan kulit saya seimbang.

✔ ESP Shaklee
✔ Vitamin C
✔ Vitamin E

Kombinasi antara Vitamin E + Vitamin C + Esp sangat-sangat superb hasilnya. Saya juga menggunakan Vitamin C sebagai masker pada waktu pagi dan Vitamin E sebagai masker diwaktu malam.
.

Hasilnya setelah mengamalkan vitamin tersebut adalah :

✔ Liang2 pori di wajah saya yang besar dahulu akibat kesan jerawat kini semakin kecil dan tertutup.

✔ Blackhead & Whitehead berkurang

✔ Ketika saya mengenakan bedak di wajah juga kelihatan lebih rata dan flawless.

✔ Tak perlu belanja yang besar untuk mencari produk-produk yang mahal.

✔ Kini saya kurang ke mana2 spa untuk membuat facial,kerana kulit saya kini tidak seperti dahulu yang banyak dengan masalah.

✔ Kulit saya bertambah sihat dan anjal.

✔ Saya tidak lagi terpengaruh dengan lambakan produk yang merbahaya di luar sana

✔ Kulit kekal lembap dan lembut serta tidak berminyak

✔ Kurang mengenakan mekup yang tebal dan merimaskan

✔ Kulit sihat secara semulajadi

✔ Tampil lebih yakin
.

Hanya dengan vitamin Set Kecantikan Shaklee saya dapat mengembalikan kulit remaja saya yang dahulu di mana pernah dirosakkan oleh bahan-bahan kimia yang melekat di wajah saya kerana berpikiran singkat untuk tampak cepat cantik sebelum ini.
.

Apabila saya mula mengenali vitamin Shaklee baru saya sedar sebenarnya kecantikan luaran itu perlulah terlebih dahulu kita mengutamakan penjagaan dalaman . Yakni dengan mengkonsume vitamin yang cukup mineral, antioksidan, membantu penghasilan kolagen dan reproduktif. Mencegah itu lebih baik daripada merawat
.

Sekian sahaja perkongsian dari saya,segalanya adalah asbab untuk kita berikhtiar selebihnya Allah jualah yang mengizinkan. In Sha Allah.
.

P/s ringkas : Pilihlah bahan-bahan semulajadi yang selamat digunakan.





Berminat nak cuba suplemen Shaklee untuk masalah kulit? atau masalah kesihatan lain pun boleh ajeee...

Jom hubungi saya 019-9765052



Konsultasi khas dan servis terbaik untuk anda. :) 

Kelebihan membeli dengan kami

Setiap pembelian set ini dengan Suplemen Untuk Semua melayakkan anda menerima:


  • Konsultasi percuma
  • Cara pengambilan terbaik percuma
  • Jadual vitamin harian percuma

*******************************************************************


Hafizah Ibrahim
019-9765052 (call / sms / whatsapp)
Shaklee ID 972035
email: istadiniey@gmail.com

Ingin menjana pendapatan dari rumah bersama kami?
Klik di SINI        

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN. >>>BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75 PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

No comments :

Post a Comment